Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 stycznia 2014

Ciuszki

Cześć :)
Dzisiaj po południu postanowiłam wybrać się ,,pozwiedzać" łódzkie lumpeksy :D Padło na ul. Wschodnią. Przeszłam całą ulicę i zajrzałam do prawie każdego lumpeksu, jednak nigdzie nic nie przykuło mojej uwagi. Dopiero gdy doszłam do 36.6 o którym wiele słyszałam, znalazłam coś dla siebie. Zazwyczaj w takich sklepach czuję się dziwnie, jakoś nie na miejscu. Jednak w 36.6 poczułam się swobodnie. :) Myślę, że będę zaglądać tam co jakiś czas :) Jeśli jest tu jakaś dziewczyna z Łodzi, która lubi takie sklepy, to mogłaby mi jakiś polecić? ;)
No dobrze, koniec o sklepie. Czas na ciuszki :) Na zdjęciach są one nie wyprane, więc mogą być widoczne jakieś plamki, ale zaraz po ich wykonaniu wszystko poszło do prania. Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła je nosić :)

Spódnica KLEIN : ok 3zł
 Bluzka PROMOD : ok 10zl
 Bluza ZARA : ok 26zł
 Bluzka NEXT : ok 8zł


 Bluzka ok 8 zł (Przepraszam że do góry nogami ale zdjęcie za żadne skarby nie chciało się obrócić :/ )


 Sweter : ok 5zł

Na żywo o wiele lepiej sie prezentują ;)Za całość zapłaciłam ok 60zł. A Wy lubicie secondhandy? Czy raczej wolicie nowe rzeczy? Ja raz na jakiś czas lubię do jakiegoś zajrzeć ;)

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz