Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 stycznia 2014

Czerwona Krata

Cześć Wszystkim ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post ze stylizacją, do której zdjęcia robione były już dłuższy czas temu, jednak zapomniałam ich tu umieścić :) Zdjęcia robione były na szybko, przed wyjściem do chłopaka, więc mam nadzieję że mi wybaczycie że nie są jakiejś super jakości.

Chciałabym Was także powitać w Nowym Roku i życzyć dużo szczęścia i spełnienia marzeń ( wiem, wiem troche późno, ale lepiej później niż wcale ;) )

Przechodząc do stylizacji : składa się ona z mojej ukochanej ,,skórkowej" spódnicy oraz czerwonej koszuli  w kratę. Jest prosta, czyli tak jak lubię :)








Koszula : Reserved
Spódniczka : http://www.mosquito-sklep.pl/pl/

Moje dzisiejsze pazurki :)


+ zapowiedź następnego posta : Moja sylwestrowa kreacja :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz