Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 grudnia 2013

Striped Shirt

Cześć wszystkim!

Jak tam przygotowania do świąt? Prezenty kupione? Ja już mam prawie wszystkie, jedynie chłopak mi został. Ale jutro jadę na zakupy więc na pewno coś się dla niego znajdzie :)

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które były robione jakiś czas temu, gdy było jeszcze odrobinę śniegu. Teraz niestety go brak i zanosi się na to że święta znów będą ,,zielone". Marzy mi się żeby przed wigilią napadało mnóstwo śniegu! Ale niestety z tego co widziałam w prognozie tak się nie stanie :( ehh...
Wracając do zdjęć : tego dnia miałam na sobie moje ukochane ,,skórkowe" spodnie i koszulę w czarno białe paski, której już bardzo dawno nie wyciągałam z szafy. Na wierzch zarzuciłam czarną kurtałkę z futerkiem, owinęłam się szalikiem i voila!














Spodnie - H&M
Koszula - Ryneczek
Kurtka - Stradivarius
Szalik - H&M
Buty - H&M

Ja uciekam robić świąteczne porządki w pokoju :) 

Pozdrawiam
Caroolajna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz