Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 lutego 2014

Karmel i Bordo

Cześć Wam :)

Korzystając z pięknej pogody w minioną sobotę cyknęłam kilka zdjęć na szybko. Patrząc na te zdjęcia już czuję odrobinę wiosny. Słoneczko przygrzewało, śnieg się topił a ja ubrana w ramoneskę i botki. Ehh mogłoby tak już zostać. Mam nadzieję że zima nie wróci. Na poniższych zdjęciach mam na sobie karmelową ramoneskę zdobytą na wyprzedażach. Już od dawna nosiłam się z zamiarem kupna takiej, ale nigdzie nie mogłam znaleźć jakiejś fajnej w przystępnej cenie. Tą kupiłam w Stradivariusie za 50 zł :O Nie jest może idealna, ale za taką cenę musiałam ją kupić :)
Przechodząc do reszty stylizacji. Do ramoneski dobrałam bordowe spodnie. Myślę, że to ciekawe połączenie kolorystyczne. Do tego założyłam czarny T-shirt i czarne botki na koturnie a szyje okręciłam białym szalikiem :)










Ramoneska : Stradivarius
Spodnie : Bershka
T-shirt - Sinsay
Botki - Czas na buty


I na koniec coś do posłuchania ( i pooglądania)

Uwielbiam te Panie ♥

XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz