Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 lutego 2014

Makaron z tuńczykiem :)

Jakiś czas temu trafiłam na przepis na pastę z tuńczykiem u Fashionelki. Jako że miałam ochotę na coś pysznego a w szafce miałam puszkę z tuńczykiem postanowiłam ugotować podobne danie :) Nie miałam wszystkich składników, ale troche pokombinowałam i wyszło przepysznie :)

Składniki (porcja dla 2 osób) :
* puszka tuńczyka w sosie własnym
* koncentrat pomidorowy
* kawałek papryki
* cebula
* czosnek
* pół puszki czerwonej fasoli
* kilka suszonych pomidorów z kaparami
* przyprawy wg uznania ( ja dałam : sół, pieprz, oregano, zioła prowansalskie, paprykę w proszku i odrobinę chilli cayenne)
* olej do smażenia
* ja jeszcze wrzuciłam 2 pomidorki koktajlowe bo więcej nie miałam :(
* makaron penne


Przygotowanie :
Makaron gotujemy a w międzyczasie przygotowujemy sos :) Cebulkę i czosnek chwilę podsmażamy następnie dodajemy na patelnię paprykę ( i te moje nieszczęsne 2 pomidorki :D ) po kilku minutach dodajemy odsączonego tuńczyka oraz fasolę rozgniecioną widelcem. Całość zalewamy koncentratem rozrobionym z odrobiną wody. Danie przyprawiamy, mieszamy i dodajemy suszone pomidory z kaparami. Po kilku minutach danie jest gotowe :)


Ugotowany wcześniej makaron wykładamy na talerz a na niego kładziemy sos :)


Smacznego!!! :)


XOXO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz