Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

7 kwietnia 2014

Ostatni wpis 23 lutego?! A mamy już kwiecień! Jak to możliwe? Opuściłam się w blogowaniu niemiłosiernie. Już od miesiąca próbuje tu coś napisać i nic :/ to chyba to przesilenie wiosenne. Ale teraz już jestem i mam nadzieję że będę zaglądać tu częściej :) A co u mnie? hmm... chodzę na fitness, czasem biegam, próbuję zmienić swoją dietę na lepszą, co jest bardzo trudnym zadaniem. Niestety przez ostatnio rok sporo przytyłam i próbuję zrzucić parę kilo. Oby do wakacji mi się  udało :)

Mam dla Was też kilka zdjęć zestawu. Do czarnych skórkowych spodni i ramoneski założyłam czarne koturny i szary t-shirt, aby nie było zbyt nudno na biodrach zawiązałam czerwoną koszulę w kratę. Myślę że całość całkiem fajnie wygląda :)











Spodnie - H&M
Ramoneska - ZARA
T-shirt - H&M
Koszula - Reserved
Koturny - czasnabuty
Okulary - H&M

Na dzisiaj to już wszystko :)

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz