Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 kwietnia 2014

Błyszcząca spódniczka

Cześć Wam!
Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Mi dość męcząco. Najpierw na uczelni, później 2 godziny salsy i zumby. Ehh... jestem padnięta, a jeszcze referat do zrobienia. No nic. Koniec użalania nad sobą. Czas na chwilę odpoczynku i relaksu a potem biorę się za robotę.
Dzisiejszy zestaw miałam na sobie jakiś czas temu w teatrze. Wiadomo, do teatru trzeba się ubrać elegancko, lecz nie chciałam przesadzać. Do błyszczącej, szarej spódniczki założyłam zwykłą, czarną bluzkę z długim rękawem a żeby nie było zbyt nudno, na szyję założyłam naszyjnik pożyczony od mojej mamy. Myślę że wygląda ładnie i efektownie. Do tego dobrałam czarne szpilki i zestaw gotowy :)












Spódniczka - ryneczek
Bluzka - szafa mamy
Naszyjnik - Mohito (pożyczony od mamy)
Buty - http://pandoria.net.pl/

To już wszystko, ja zmykam robić referat z chemii fizycznej, a Wam życzę miłego wieczoru :)

XOXO

1 komentarz: